W tym dziale znajdziecie Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Jeśli nie znajdziecie Państwo tutaj odpowiedzi na nurtujące Was pytania, bardzo prosimy o kontakt z naszym pracownikiem, który postara się pomóc: w godzinach 10.00 - 15.00 pod numerem
604 826 933 lub poprzez e-mail: sklep@studio-mona.pl

Jaki jest nr konta bankowego, na który mogę przelać płatność za zakupiony w sklepie towar?

Płatności za zakupione produkty realizować można bezpośrednio na nasz rachunek bankowy:

Studio Mody Mona Monika Natora

ul. Rzemieślnicza 5, 26-110 Skarżysko-Kamienna

PEKAO S.A. O/Skarżysko-Kamienna
nr 09 1240 5048 1111 0000 5583 1516

Należy pamiętać, aby w tytule przelewu wpisać imię, nazwisko oraz numer zamówienia, który znajduje sie na mailowym potwierdzeniu zamówienia.

Czy mogę otrzymać kilka paragonów na towary z jednego zamówienia?

Tak. Każdy towar/sztuka produktu jest na oddzielnym paragonie, aby ułatwić możliwość zwrotu poszczególnych produktów.

W jaki sposób otrzymam paragon przy zakupie wysyłkowym?

Paragon jest zawsze dołączony do przesyłki i znajduje się w jej wnętrzu. Należy zatem szukać go w kopercie lub w kartonie, w którym dostarczono przesyłkę.

Co to znaczy, że wyrażam zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych sklepu studio-mona.pl ?

Jest to formuła informująca, że dane osobowe umieszczone w bazie sklep-mona.pl są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb firmy Studio Mody Mona Monika Natora będącej administratorem sklepu studio-mona.pl i nie będą one udostępniane innym podmiotom.

Czy cena wyświetlana przy danym tytule obejmuje koszt dostawy?

Nie. Koszty dostawy zostaną uwzględnione w końcowym rachunku. Zobaczysz je na stronie na ostatnim etapie składania zamówienia oraz na stronie głównej sklepu internetowego sklep-mona.pl. W przypadku dużej przesyłki koszty dostawy liczone są indywidualnie według cennika, który znajduje się w dziale Wysyłka. Obecnie przesyłka na terenie Polski jest darmowa.

Złożyłam/em zamówienie, jednak nie otrzymałam/em żadnego e-maila z potwierdzeniem. Co mam zrobić?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie katalogu SPAM w swojej skrzynce pocztowej. Jeśli również tam nie trafił żaden e-mail, prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 604 826 933 w celu potwierdzenia zamówienia.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest różny i zależy od kilku czynników, przede wszystkim od tego w jakim dniu zamówienie zostało złożone, jeśli był to dzień wolny to zamówienie będzie realizowane w pierwszy dzień roboczy. Standardowo czas realizacji zamówienia wynosi 5 dni roboczych. W przypadku jakichkolwiek zmian Klient zostanie poinformowany mailowo. Informując o czasie realizacji lub dostawy zamówienia uwzględniamy tylko dni robocze.

Dostępność towaru

Jeśli określony model zamawiany przez Klienta mamy w naszym magazynie, wyślemy go w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy). Prosimy szczególnie dokładnie sprawdzić wszystkie dane, wypełniając formularz z zamówieniem - takie towary wysyłamy niemal natychmiast i może nie być już okazji, by wprowadzać zmiany. Natomiast jeśli nie mamy na magazynie towaru określonego w zamówieniu to obowiązuje 5 dniowy okres jego realizacji, w przypadku trudności z realizacją zamówienia powiadomimy Klienta mailowo o terminie jego realizacji.

Czy mogę podać do dostawy adres innej osoby, która za mnie odbierze przesyłkę?

Tak, należy tylko składając zamówienie podać właściwy adres dostawy oraz wskazać, że do odbioru upoważniona jest inna osoba niż zamawiający.

Jak się z nami skontaktować?

Wszystkie uwagi, pytania, propozycje, skargi i pochwały prosimy kierować do: sklep@studio-mona.pl

Jakie są godziny pracy sklepu?

Internetowy Dział Obsługi Klienta naszego sklepu jest czynny całą dobę, dzwonić można w godzinach od 10.00 - 15.00. Nasi doradcy są do Państwa dyspozycji za pośrednictwem telefonu i poczty e-mail. W soboty, niedziele i święta nie pracujemy. Natomiast zamówienia mogą Państwo składać codziennie przez całą dobę ich realizacja rozpocznie się w pierwszy dzień roboczy.

Z kim należy się kontaktować składając reklamację lub chcąc zwrócić towar?

Do każdej przesyłki dołączony jest paragon, który jest dokumentem upoważniającym do roszczeń gwarancyjnych. Na stronie sklepu znajdują się formularze: zgłoszenie reklamacyjne, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

W każdym przypadku najlepiej najpierw skontaktować z naszymi doradcami poprzez e-mail: sklep@studio-mona.pl

Czy mogę wysłać towar w ramach reklamacji lub go zwrócić bez wcześniejszego uprzedzenia?

Tak, ale wcześniejsza konsultacja telefoniczna lub e-mailowa w tej sprawie często może usprawnić załatwienie reklamacji lub zwrotu.

W jaki sposób mam odesłać towar, który podlega zwrotowi?

Warunki zwrotu i reklamacji dostępne w zakłądce Zwroty/Reklamacje oraz w Regulaminie.